sobota 25. mája 2013

DIY - Tričko s mašličkami

Už štvrtý rok sa mesto Žilina zapojila do tancovania Štvorylky a spolu s päťdesiatimi krajinami Európy sme sa snažili prekonať rekord a zapísať sa do Guinessovej knihy rekordov. Ale to len na úvod. Tento rok sme dostali úplne hrozné tričká - dievčatá mali takéto sivé, tí či tancovali chlapcov mali hrozné zelené.  A tak som sa rozhodla to tričko kompletne prerobiť.  Nevyšlo to úplne podľa mojich predstáv ale tak snažila som sa :D Tu je návod:



1. Stačia len nožnice a tričko.
2. Odstrihla som rukávy.
3. Odstrihla som aj spodok trička, lebo bolo veľmi veľké.
4. Spravila som väčší výstrih, lebo bolo príliš ku krku a upravila som ešte okolie rukávov. 
5.  Vzadu som vystrihla štyri pásy a potom som ich už len zviazala kúskami látky z rukávov.
Tadá, jednoduché tričko s mašličkami je na svete! :) 

Dúfam, že som Vás aspoň trošku inšpirovala ;)

Kristína. 

4 komentáre:

  1. Super :) jak sis ho představovala? Jak dobře umíš čtverylku ?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kika ty si šikula! Je to bomba ;) Úplne si ma inšpirovala, idem to pekne od teba okopírovať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kľudne Simonka :D som rada, že sa páči ;)

      Odstrániť