sobota 11. apríla 2015

Lily Colins


Stelesnenie prirodzenosti, krásy a vkusu v jednej osobe. Presne tak by som nazvala dvadsaťšesť ročnú dcéru známeho speváka Phila Collinsa, Lily Collins. Poznať ju môžete z filmov Mirror, Mirror (Snehulienka), Stuck in Love (ten určite odporúčam), alebo S láskou, Rosie, kde hrá hlavnú úlohu. 
Musím priznať, že jej obočie ma najskôr privádzalo do rozpakov, no po tom, ako som videla tieto tri filmy, som si na neho zvykla a dokonca, jej ho závidím :D . Lily ma očarila nie len svojou krásou a štýlom, ale aj tým, čo z nej vyžaruje. Pre mňa je ideálom ženskej krásy :-) 

,,Počas môjho každodenného života rada nosím menej make-upu, pretože si chcem udržať svoju pleť zdravú a hydratovanú. Veľmi rada sa smejem, zabávam a usmievam - vtedy sa cítim najkrajšia, takže si chcem byť istá, že ostanem šťastná." -Lily Collins 







Lily Collins




































Kristina. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára